DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/905

Название: Маркетингове дослідження переваг споживачів органічної продукції
Авторы: Волкова, І. М.
Volkova, І.
Ключевые слова: Полісся
маркетингові дослідження
органічне землеробство
Дата публикации: 2013
Издатель: Полісся
Библиографическое описание: Волкова І. М. Маркетингове дослідження переваг споживачів органічної продукції / І. М. Волкова // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : Полісся, 2013. – С. 70–74.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/905
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Organic_20132_70-74.pdf197,03 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ