DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут інженерії агропромислового виробництва та енергоефективності >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/910

Название: Брендинг як інструмент формуваннія інтегрованих комунікацій у сфері виробництва органічних агрохарчових продуктів
Авторы: Степаненко, Н. І.
Stepanenko, N.
Ключевые слова: брендова стратегія підприємства
бренд-менеджмент
Issue Date: 2013
Издатель: Полісся
Библиографическое описание: Степаненко Н. І. Брендинг як інструмент формуваннія інтегрованих комунікацій у сфері виробництва органічних агрохарчових продуктів / Н. І. Степаненко // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : Полісся, 2013. – С. 131–135.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/910
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Organic_20132_131-135.pdf182,68 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ZNAEU