DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут інженерії агропромислового виробництва та енергоефективності >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/910

Название: Брендинг як інструмент формуваннія інтегрованих комунікацій у сфері виробництва органічних агрохарчових продуктів
Авторы: Степаненко, Н. І.
Stepanenko, N.
Ключевые слова: брендова стратегія підприємства
бренд-менеджмент
Дата публикации: 2013
Издатель: Полісся
Библиографическое описание: Степаненко Н. І. Брендинг як інструмент формуваннія інтегрованих комунікацій у сфері виробництва органічних агрохарчових продуктів / Н. І. Степаненко // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : Полісся, 2013. – С. 131–135.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/910
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Organic_20132_131-135.pdf182,68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ