DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/9109

Название: Маркетингові дослідження в аграрному секторі економіки: онтологічний підхід
Авторы: Волкова, І. М.
Volkova, I.
Ключевые слова: маркетингові дослідження
онтологія
аграрний сектор економіки
онтологія маркетингових досліджень
формальна онтологія
продуктова онтологія
поведінкова онтологія
Дата публикации: 2017
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Волкова І. М. Маркетингові дослідження в аграрному секторі економіки: онтологічний підхід / І. М. Волкова // Наукові читання – 2017 : наук.-теорет. зб. / ЖНАЕУ, Наук.-інновац. ін-т економіки та агробізнесу. – Житомир : ЖНАЕУ, 2017. – Т. 3. – С. 52–54.
Аннотация: Постановка проблеми. Сучасний науковий дискурс економістів стосовно обґрунтування концептуальних засад організації маркетингових досліджень в аграрному секторі економіки переважно спрямовується на визначення теоретико-методологічних принципів їх запровадження та реалізації. Водночас, аналіз економічних досліджень щодо розв’язання даної проблеми свідчить про відсутність нині єдиного концептуального підходу до виокремлення сучасної парадигми маркетингових досліджень аграрних підприємств. Відтак, виявлення передумов та представлення онтологічних категорій маркетингових досліджень в рамках сучасної системи теоретичного і практичного маркетингу визначається принципово важливим в умовах аграрного сектора економіки України.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9109
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Nauk_chyt_2017_3_52-54.pdf204,13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет