DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Обліку та фінансів >
Кафедра аналізу і статистики ім. І. В. Поповича >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9589

Название: Ієрархія стратегій підприємства: етапи розвитку
Другие названия: Hierarchy of enterprise’s strategy: stages of development
Иерархия стратегий предприятия: этапы развития
Авторы: Василенко, С. В.
Vasylenko, S.
Ключевые слова: cтратегія
strategy
cтратегия
ієрархія
hierarchy
иерархия
етапи
stages
этапы
розвиток
development
развитие
підприємство
enterprise
предприятие
Issue Date: 2017
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Василенко С. В. Ієрархія стратегій підприємства: етапи розвитку / С. В. Василенко // Менеджмент в аграрному секторі економіки: теорія та практика ефективного розвитку : матеріали III наук.-практ. конф. молодих вчених, аспірантів, студентів з міжнар. участю, 29 листоп. 2017 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2017. – С. 120–122.
Аннотация: Постановка проблеми та аналіз останніх досліджень. В сучасних ринкових умовах господарювання кожному підприємству для ефективного функціонування потрібно не лише швидко реагувати на зміни зовнішнього середовища, а й прогнозувати свою діяльність і розробляти стратегію на майбутнє. Саме тому, більшість вітчизняних підприємств усвідомлюють необхідність перспектив їхнього розвитку на основі стратегії. Це, в свою чергу, потребує досконалого вивчення науково-методичних засад визначення сутності стратегії та етапів її розвитку.
Problem statement and analysis of recent research. Under current market conditions of economic management, each enterprise needs not only to quickly react to the changes in the environment, but also forecast their activity and develop future strategy in order to operate effectively. This is why most domestic enterprises are aware of the necessity to define prospects for their development based on the strategy. This, in turn, requires a thorough study of scientific and methodological foundations for defining the essence of strategy and stages of its development.
Постановка проблемы и анализ последних исследований. В современных рыночных условиях хозяйствования каждому предприятию для эффективного функционирования требуется не только быстро реагировать на изменения внешней среды, но и прогнозировать свою деятельность и разрабатывать стратегию на будущее. Именно поэтому, большинство отечественных предприятий осознают необходимость перспектив их развития на основе стратегии. Это, в свою очередь, требует досконального изучения научно-методических основ определения сущности стратегии и этапов ее развития.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9589
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
MVASE_2017_120-122_.pdf3,9 MBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ZNAEU