DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/9824

Название: Кооперативний маркетинг як інструмент розвитку агробізнесу
Авторы: Буднік, О. М.
Budnik, O.
Ключевые слова: кооперативний маркетинг
обслуговуючий кооператив
сільськогосподарський обслуговуючий кооператив
сільськогосподарська кооперація
Дата публикации: 2019
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Буднік О. М. Кооперативний маркетинг як інструмент розвитку агробізнесу / О. М. Буднік // Кооперативні читання: 2019 рік : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 7 черв. 2019 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2019. – С. 87–90.
Аннотация: В ході проведення дослідження визначено сучасний стан діяльності сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів. Розглянуто емпіричний приклад діяльності кооперативу, що орієнтується на всебічне використання маркетингових складових.Наголошено на перспективності кооперативного маркетингу як концепції, що сприятиме успішному розвитку агробізнесових структур в перспективі.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/9824
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Cooperative_2019_87-90.pdf659,9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет