DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Polissia National University >

Browsing by Author Власенко, О. П.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 19 of 19
Issue DateTitleAuthor(s)
2013CRM-концепція як інструмент бізнес-маркетингу для підприємств АПКВласенко, О. П.; Vlasenko, О.
2010Адаптація комплексу маркетингу аграрних підприємств для трансакцій на промисловому ринкуВласенко, О. П.; Власенко, Е. П.; Vlasenko, O.
2019Екологічне маркування – трендовий інструмент сучасного маркетингуВласенко, О. П.; Vlasenko, O.
2008Емпірична оцінка трансакційних витрат сільськогосподарських підприємств: макроекономічний аспектВласенко, О. П.; Vlasenko, O.
2017Імітаційно-симуляційна методика викладання дисциплін маркетингового циклуВласенко, О. П.; Vlasenko, O.; Власенко, Е. П.; Циганок, В. М.; Tsiganok, V.; Циганок, В. Н.
2012Імплементація інструментів бізнес-маркетингу в практику господарювання сільськогосподарських обслуговуючих кооперативівВласенко, О. П.
2010Інфраструктурна складова формування конкурентного статусу сільськогосподарських підприємствВласенко, О. П.
2011Капіталізація галузі бджільництва: ідентифікація і напрями реалізаціїЯценко, О. М.; Яценко, О. Н.; Yatsenko, O.; Власенко, О. П.; Власенко, Е. П.; Vlasenko, O.; Захаріна, О. В.; Захарина, О. В.; Zakharina, O.
2018Концепція екологічного маркетингу як механізм нівелювання негативних трансакційних екстерналіївВласенко, О. П.; Власенко, Е. П.; Vlasenko, O.
2017Концепція маркетингу як інструмент зниження трансакційних витрат в сільськогосподарських кооперативахВласенко, О. П.; Vlasenko, О.
2014Кооперативні засади управління трансакційними витратами в агробізнесіВласенко, О. П.
2019Кооперація – технологія оптимізації трансакційних витрат суб’єктів агробізнесуВласенко, О. П.; Vlasenko, О.
2009Кооперація як інструмент управління трансакційними витратами в агробізнесіЗіновчук, В. В.; Зиновчук, В. В.; Zinovchuk, V.; Власенко, О. П.; Власенко, Е. П.; Vlasenko, O.
2011Маркетингові технології ідентифікації профілю споживача на ринку кондитерських виробівВласенко, О. П.; Vlasenko, О.
2018Органічній бізнес – перспективний вектор розвитку сільськогосподарської кооперації в УкраїніВласенко, О. П.; Vlasenko, O.; Буднік, О. М.; Budnik, O.
2006Походження та склад трансакційних витрат в агробізнесіВласенко, О. П.; Власенко, Е. П.; Vlasenko, O.
2020Становлення публічного маркетингу в умовах цифрової трансформаціїВласенко, О. П.; Vlasenko, O.
2009Управління трансакційними витратами в агробізнесіЗіновчук, В. В.; Zinovchuk, V.; Власенко, О. П.; Vlasenko, E.
2020Цифрова трансформація маркетингових технологій: кооперативний векторВласенко, О. П.; Vlasenko, O.; Власенко, Е. П.; Буднік, О. М.; Budnik, О.; Будник, О. Н.
Showing results 1 to 19 of 19

 

ISSN 2414-519X © 2014-2021 Polissia University