DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >

Просмотр коллекции по группе - По автору Ращенко, А. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 20 из 25
 дальше >
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2017Використання методу соціологічних досліджень при вивченні попиту на органічну продукцію вітчизняних сільськогосподарських товаровиробниківЛесь, А. В.; Les, A.; Ращенко, А. В.; Rashchenko, A.
2011До питання розробки механізму становлення екологічного маркетингу в сільськогосподарських підприємствахРащенко, А. В.; Rashchenko, А.
2014Екологічна освіта як умова підвищення попиту на органічну продукціюЛесь, А. В.; Ращенко, А. В.; Rashchenko, А.
2015Екологічний маркетингЗіновчук, Н. В.; Zinovchuk, N.; Ращенко, А. В.; Rashchenko, A.
2015Екологічний маркетинг: інструменти та особливості імплементаціїРащенко, А. В.; Rashchenko, А.
2017Запровадження природоохоронних технологій: соціальний аспектРащенко, А. В.; Raschenko, A.; Лесь, А. В.; Les, A.
2016Концептуальні засади екологічного маркетингуРащенко, А. В.; Rashchenko, A.; Циганок, В. М.; Tsyganok, V.; Цыганок, В. Н.; Дорожкіна, К. В.; Dorozhkina, K.; Дорожкина, К. В.
2012Методические аспекты реализации товарной политики производителей экологически безопасной сельскохозяйственной продукцииРащенко, А. В.; Rashchenko, А.
2015Мотиви купівлі органічної продукціїЛесь, А. В.; Les, A.; Ращенко, А. В.; Rashchenko, A.
2010Основні етапи розвитку екологічного маркетингу в сільському господарствіРащенко, А. В.; Rashchenko, А.
2013Особливості використання інструментів екологічного маркетингу продукції рослинництваРащенко, А. В.; Rashchenko, А.
2014Особливості впровадження виробництва органічної продукції в УкраїніЗіновчук, Н. В.; Zinovchuk, N.; Ращенко, А. В.; Rashchenko, А.
2010Особливості запровадження сертифікації органічної сільськогосподарської продукції в УкраїніРащенко, А. В.; Raschenko, A.
2013Особливості збуту органічної сільськогосподарської продукції в УкраїніРащенко, А. В.; Rashchenko, А.
2013Особливості та перспективи використання інструментів екологічного маркетингу продукції рослинництваРащенко, А. В.; Rashchenko, A.
2012Особливості формування попиту на сільськогосподарську продукцію в контексті ставлення споживачів до її якості та екологічної безпекиРащенко, А. В.; Raschenko, A.
2016Особливості цінової політики на ринку органічної продукціїЛесь, А. В.; Les, A.; Ращенко, А. В.; Rashchenko, А.
2014Оцінка впливу забруднення на довкілля у контексті можливості запровадження альтернативних методів аграрного виробництваЛесь, А. В.; Les, A.; Ращенко, А. В.; Rashchenko, А.
2014Оцінка екологічності сільськогосподарської продукції в контексті реалізації товарної політики кооперативного підприємстваРащенко, А. В.; Rashchenko, А.
2011Рекомендації щодо створення сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу для надання послуг у виробництві та реалізації біопалива в Житомирській областіГоловченко, Н. В.; Golovchenko, N.; Данкевич, В. Є.; Dankevich, V.; Дубровін, В. О.; Dubrovin, V.; Зіміна, Г. Р.; Zimina, G.; Зіновчук, В. В.; Zinovchuk, V.; Зіновчук, Н. В.; Zinovchuk, N.; Карпюк, В. М.; Karpyuk, V.; Кухарець, В. В.; Kukharets, V.; Кухарець, С. М.; Kukharets, S.; Ращенко, А. В.; Rachenko, A.; Добрякова, С. В.; Dobryakova, S.
Отображение результатов 1 до 20 из 25
 дальше >

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ