DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Інженерії та енергетики >
Кафедра вищої та прикладної математики >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/7923

Название: Конструювання прикладних задач для реалізації прикладної спрямованості навчання
Другие названия: Designing applications for the realization of applied orientation training
Конструирование прикладных задач для реализации прикладной направленности обучения
Авторы: Гонгало, Н. В.
Honhalo, N.
Ключевые слова: прикладна спрямованість математики
applied mathematics orientation
прикладная направленность математики
прикладні тестові задачі
applied test problems
прикладные тестовые задачи
універсальність математичних методів
universal mathematical methods
универсальность математических методов
інженери-землевпорядники
engineers and surveyors
инженеры-землеустроители
абсолютна та відносна похибка
absolute and relative error
абсолютная и относительная погрешность
похибки вимірювань
measurement error
погрешности измерений
Дата публикации: 2017
Издатель: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
Библиографическое описание: Гонгало Н. В. Конструювання прикладних задач для реалізації прикладної спрямованості навчання / Н. В. Гонгало // Методичний пошук вчителя математики : матеріали І Всеукр. дистанц. наук.-практ. конф., 16 берез. 2017 р. – Вінниця : Вінницький держ. пед. ун-т, 2017. – С. 132–136.
Аннотация: Наголошено на необхідність прикладної спрямованості навчання математики. Виділено роль прикладних завдань як ефективного засобу для підвищення творчої активності студентів, систематизуванні отриманих теоретичних знань та практичних вмінь. Наведено приклади задач, які можуть бути розв’язані під час навчання «Вищої математики» майбутніх інженерів-землевпорядників.
Emphasized the need to focus training Applied Mathematics. Highlight the role of applied problems as an effective means to enhance the creativity of students, systematization the theoretical knowledge and practical skills. Examples of problems that can be resolved during the study «Higher Mathematics» future engineers-surveyors.
Отмечено необходимость прикладной направленности обучения математике. Выделено роль прикладных задач как эффективного средства для повышения творческой активности студентов, систематизации полученных теоретических знаний и практических умений. Приведены примеры задач, которые могут быть решены при обучении «Высшей математики» будущих инженеров-землеустроителей.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/7923
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
mat_conf_2017_132-136.pdf1,86 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет